Reklamasjoner for prosjekt- og proffkunder

Reklamasjoner for prosjekt- og proffkunder

For privatpersoner:

Er du privatkunde/sluttbruker av Tarkett sine produkter, og har behov for å reklamere på et av våre produkter? Da ber vi deg kontakte utsalgsstedet/butikken hvor du kjøpte ditt gulv. Alternativt ta kontakt direkte med din gulventreprenør/utbygger. 
De vil så bedømme problemet / skaden og kan i de fleste tilfeller løse dette umiddelbart. Ved videre behandling er det utsalgssted eller f.eks entreprenør som kontakter Tarkett.

Informasjon til våre forhandlere og gulventreprenører:

Om klage/reklamasjoner fra sluttbruker:

Du som forhandler har ansvar for å håndtere klage/reklamasjoner som kommer fra privatpersoner.  Vi ber deg følge rutiner i henhold til Norsk Kjøpslov, slik at interessen til både sluttbruker og du som forhandler ivaretas. Dette innebærer at sluttbruker skal henvende seg til butikk eller utsalgssted for å reklamere på et Tarkett produkt. Ved utfordrende tilfeller er det butikk / utsalgssted som skal ta kontakt med Tarkett for videre dialog, og ikke sluttbruker.

Les gjerne Tarkett sine alminnelige salgs- og leveringsbetingelser

Bruk alltid vårt egenvurderingsskjema* ved  henvendelser angående klagesaker.  Vi ber deg innhente så mye informasjon som mulig for at behandlingen skal kunne foregå så raskt som mulig - se informasjon på skjemaet.

Skjemaet sendes epost til teknisk@tarkett.com 

*) Slik bruker du skjemaet:

  • Lagre evalueringsskjemaet på din pc
  • Fyll så inn informasjon i feltene
  • Lagre dokumentet på nytt i din egen versjon
  • NB: Skjemaet skal alltid sendes til Tarkett via epost ( kundeservice.no@tarkett.com)
  • Du finner evalueringsskjemaet i linken nederst på siden her

 

Om klage/reklamasjoner fra prosjekt- og proffkunder:

Vi ber kunde / bestiller gjøre sin klage/reklamasjon direkte til gulventreprenøren. Entreprenør vil så, ved behov, ta kontakt med Tarkett i tilfeller med utfordrende saker.