Reklamasjoner for prosjekt- og proffkunder
For privatpersoner:
Er du privatkunde/sluttbruker av Tarkett sine produkter, og har behov for å reklamere på et av våre produkter? Da ber vi deg kontakte utsalgsstedet/butikken hvor du kjøpte ditt gulv. Alternativt ta kontakt direkte med din gulventreprenør/utbygger.
De vil så bedømme problemet / skaden og kan i de fleste tilfeller løse dette umiddelbart. Ved videre behandling er det utsalgssted eller f.eks entreprenør som kontakter Tarkett.
Informasjon til våre forhandlere og gulventreprenører:
Om klage/reklamasjoner fra sluttbruker:
Du som forhandler har ansvar for å håndtere klage/reklamasjoner som kommer fra privatpersoner. Vi ber deg følge rutiner i henhold til Norsk Kjøpslov, slik at interessen til både sluttbruker og du som forhandler ivaretas. Dette innebærer at sluttbruker skal henvende seg til butikk eller utsalgssted for å reklamere på et Tarkett produkt. Ved utfordrende tilfeller er det butikk / utsalgssted som skal ta kontakt med Tarkett for videre dialog, og ikke sluttbruker.
Les gjerne Tarkett sine alminnelige salgs- og leveringsbetingelser
Bruk alltid vårt innmeldingsskjema* ved henvendelser angående klagesaker. Vi ber deg innhente så mye informasjon som mulig for at behandlingen skal kunne foregå så raskt som mulig - se informasjon på skjemaet.
Skjemaet sendes epost til teknisk@tarkett.com
*) Slik bruker du skjemaet:
- Lagre evalueringsskjemaet på din pc
- Fyll så inn informasjon i feltene
- Lagre dokumentet på nytt i din egen versjon
- NB: Skjemaet skal alltid sendes til Tarkett via epost ( kundeservice.no@tarkett.com)
- Du finner evalueringsskjemaet i linken nederst på siden her
Om klage/reklamasjoner fra prosjekt- og proffkunder:
Vi ber kunde/bestiller rette sin klage/reklamasjon direkte til forhandleren. De vil ved behov ta kontakt med Tarkett om nødvendig.